Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00-20:00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο, με αντικείμενο τις
ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό.
Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Ο Δήμαρχος
Διστόμου Αράχωβας Αντίκυρας
Ιωάννης Σταθάς
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Α. ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ , ώρα 16:15 – 17:15
α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα
β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).
γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών
δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)
ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).
Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).
Διάρκεια: 60 λεπτά.
Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 – 18:15
α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.
β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).
γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)
δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).
ε. Λογική/Θυμικό
στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα
ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).
η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο
θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.
ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).
Διάρκεια : 60 λεπτά
Διάλειμμα 18:15 – 18:30
Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:15 – 19:15
α. Ορισμός- Ανάλυση
β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή
γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.
δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).
ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).
Διάρκεια : 60 λεπτά.
Δ. CASE STUDIES, ώρα 19:15 – 19:45
α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης
β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη
γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη
δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.
Ε. Οι τουαλέτες.
Διάρκεια : 30 λεπτά